Enostaven zagon
Enostavno kot 1, 2, 3: 1. Pritisnite na mehurček črpalke 2. Pritisnite na gumb 3. Potegnite za zagonsko vrvico… motor že teče!
AutoTune™
Zagotavlja optimalno zmogljivost motorja. Gre za prilagajanje delovanja motorja glede na vrsto goriva, nadmorsko višino, vlažnost in temperaturo zraka ter zamašen zračni filter.
Oprtnik Balance XT
Ergonomsko oblikovan oprtnik s široko hrbtno oporo in blazinico na boku učinkovito porazdeli težo. Nastavljiva hrbtna plošča za izjemno prileganje.
Optimizirana gred in kotni prenos
Optimizirana dolžina gredi in kotni prenos s kotom 35 stopinj olajša delo s strojem in omogoča paralelnost rezila s tlemi.
Nastavljiv ročaj
Nastavljivi in ergonomsko oblikovani ročaji za večje udobje.
X-Torq® motor
X-Torq® motor ima v primerjavi s klasičnim 2-taktnim motorjem za 75% manj nevarnih izpušnih emisij, izkoristek bencina je pa za 20% večji.
Polavtomatska glava Tap ‘n Go
Robustna polavtomatska kosilna glava Tap ‘n Go z dvema nitkama in enostavnim polnjenjem.
Optimalna uravnoteženost
Izboljšana uravnoteženost stroja rezervoarjem goriva nameščenim pred motorjem.
Črpalka goriva
Črpalka goriva za lahek zagon.
Enostavna menjava rezalne opreme
Magnetno držalo orodja olajša menjavo rezalne opreme.
Izvrsten delovni položaj
Upognjeno vodilo in komfortni ročaji nudijo izvrsten oprijem in delovni položaj.
Visok nosilec ročajev
Visok nosilec ročajev poveča svobodo gibanja pri delu na pobočju.
Samodejno povratno stop stikalo
Ko motor ugasnete motor, se stop stikalo samodejno vrne v startni položaj za zagon brez težav.
Transparenten rezervoar
Transparenten rezervoar olajša kontrolo količine goriva.
LowVib®
Učinkoviti blažilci absorbirajo tresljaje in preprečujejo utrujenost rok.
Dolga pogonska cev
Dolga gred, optimalna za košnjo trave.
Kotni prenos za košnjo trave
Kotni prenos z visokim navorom in kotom, da je rezalna oprema vzporedno s tlemi in se tako zagotovi najboljši rezultat košnje.
Nastavljiv nosilni kavelj
Nastavljiv nosilni kavelj za enostavno nastavitev ravnotežja
Smart Start®
Motor in zaganjalna naprava sta narejena tako, da motor steče hitro z najmanjšim naporom. Upor na zagonsko vrvico je zmanjšan za 40%.