Opis
Močan kompakten agregat Honda EC5500 je idealen za uporabo pri gradbenih projektih. Z izredno trdim okvirjem in kakovostnimi materiali agregat prenese reden prevoz in uporabo na gradbišču.
Agregat Honda EC5500 je vrhunski kompaktni enofazni agregat, ki predstavlja pravo mojstrovino med električnimi generatorji. Zanesljivost, trpežnost in minimalni stroški vzdrževanja so le nekateri od razlogov, zakaj je ta agregat tako izjemno priljubljen.
S svojo kompaktno konstrukcijo je enostaven za prenašanje in uporabo. Ne glede na to ali ga potrebujete na gradbišču ali kot nujno opremo v reševalnih ali gasilskih enotah – kompaktni agregat Honda EC5500 bo vedno kos izzivom.
Agregat poganja zmogljiv štiritaktni bencinski motor serije Honda GX, ki se ponaša s povratnim zaganjalnim mehanizmom, kar zagotavlja gladko in enostavno zagon. Motor je tudi izjemno varčen, kar pomeni manjše stroške vzdrževanja in več časa za delo.
Največja moč, ki jo agregat Honda EC5500 lahko proizvede, znaša kar 5.500 W, kar omogoča zanesljivo in močno napajanje električnih naprav. Ta agregat je opremljen tudi z večurno delovno avtonomijo, ki zagotavlja nemoteno delovanje vseh vaših naprav.
Zahvaljujoč svoji trpežnosti in visoki kakovosti izdelave je Honda EC5500 nepogrešljiv partner na gradbiščih in v različnih delovnih okoljih. Ne glede na zahteve vašega projekta, ta agregat bo vedno zagotavljal stabilno električno energijo.
Kompaktni agregat Honda EC5500 – vaš zanesljiv in zmogljiv partner pri zagotavljanju električne moči, kjerkoli in kadarkoli jo potrebujete.
Lastnosti
Kondenzator
Pri izdelavi električnih agregatov se proizvajalci največkrat poslužujejo kondenzatorske tehnologije. Enostavnost tehnologije naredi agregat izredno zanesljiv in primeren za uporabo tam, kjer kvaliteta električnega toka ni prioriteta.
Protivibracijski sistem
Gumijasti nosilci pod kotom 45° izredno dobro izničijo vibracije. Absorbirajo jih veliko bolje kot klasični ravni blažilci.
Oljno stikalo
Preprečuje poškodbe motorja zaradi nezadostnega mazanja. Ko se nivo olja spusti pod kritično mejo, se motor samodejno ugasne.